Tillandsia.hu
0
...

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a lenti 1. pontban részletesen meghatározott Szolgáltató által üzemeltetett Webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket tartalmazza. A Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Fogyasztó (a továbbiakban: „Fogyasztó”) a Webáruházban történő megrendeléssel elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A Szolgáltató és a Fogyasztó a továbbiakban együttesen: „Felek”.

...

 

Általános tájékoztató és ÁSZF

tillandsia.hu Ügyfélszolgálat
e-mail: info@marczika.hu

MOBIL: +36 30 680-5420
TEL/FAX: +36 23 375 094
Nyitva:
H-P: 8:00-17:00

SZO: 9:00-14:00

V: 9:00-12:00
(ettől eltérő időpont telefonos egyeztetéssel lehetséges: Marczika András 06 30 948 3695)

Vásárlás:

  Ha valamit vásárolni kíván, tegye a kosárba! Ekkor még nem szükséges bejelentkeznie. Mikor végzett a vásárlással és véglegesíteni szeretné, regisztrálhat, illetve bejelentkezhet anélkül, hogy a kosár tartlma elveszne.
  A kosár tartalma a fizetés előtt bármikor módosítható, törölhető.
  A kosár használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyeznie szükséges.
  A kiválasztott terméket a ''Kosárba'' ikonra kattintva teheti be a kosarába. A kosárba bármikor tehet terméket, és azt ki is veheti belőle - a termék mennyiség mezőben módosíthatja a darabszámot, a ''Frissítés'' ikonra kattintva, vagy törölheti azt a termék sor végén lévő ''eltávolítás'' gombbal.
  Kosarának aktuális tartalmát a ''Kosár'' (jobb felső sarok) gombra kattintva tekintheti meg. Ha módosítja a kosárban levő termékek darabszámát, akkor a ''Frissítés'' ikonra kattintva számolhatja ki kosara tartalmának aktuális árát.
  Ha a kiválasztott termékeket és a darabszámot rendben levőnek találja, akkor a ‘‘Pénztárhoz'‘ ikonra kattintva kezdeményezheti rendelésének elküldését.

  A következő oldalon lesz lehetősége bejelentkezni ha ön már regisztrált felhasználó.
  Új vásárlók részére: Adja meg adatait és regisztráljon, ezt követően e-mailben kap egy megerősítő levelet. Kövesse az ott leírtakat!
  Sikeres regisztrációt követően kérem, adja meg szállítási és számlázási adatait bal oldalt a "Személyes fiók részletek" alatt szereplő menüpontoknál.
  Bejelentkezés után a "Kosár" linkre kattintva újra ellenőrizheti a kosár tartalmát, majd kezdeményezheti a vásárlás befejezését a "Pénztárhoz" gombra kattintással. Itt válassza ki a korábban megadott számlázási, szállítási címek közül a megfelelőt, majd válasszon szállítási és fizetési módot.
  Ezután a "Rendelés elküldése" gombbal elküldheti a megrendelést,
  Ön kap egy visszaigazoló e-mailt a rendelésről, ha úgy látja hogy bármi hiba történt, kérem azonnal hívja ügyfélszolgálatunkat.
  Megrendelését elfogadjuk telefonon is, a +36 23 375 094, +36 30 680 5420-as számon.

Árak:

  Áraink minden esetben tartalmazzák az ÁFÁ-t.
  Az áruházban feltüntetett árak bruttó árak.
  Az árváltozás jogát fenntartjuk.

Akciók:

  Akciók esetén, ha egy termékre több akció is érvényes, a rendszer automatikusan kiválasztja a legkedvezőbbet és a végösszeg kiszámításánál ezt az árat alkalmazza
Pl: Ha a felhasználónak van 5% személyes kedvezménye, de vásárol egy növényt, amire van 8% akció, a rendszer a 8% akciós árat fogja felszámolni. Azonban, ha a növényre fix összegű, tehát pl 5000 forint kedvezmény van, akkor a rendszer megnézi hogy az 5% meghaladja-e az 5000 forintot, és ha igen, akkor 5% kedvezményt ad, ha nem, akkor 5000 forintot.

Képek:

  Az áruházban feltüntetett képek illusztrációk! Nem tudjuk garantálni, hogy a termék teljesen azonos lesz a képen láthatóval.

Információk, leírások:

  A termékeknél található adatok pl: tálak mérete és színe, a legtöbb esetben a gyártótól, vagy importőrtől származnak! Azok valóságtartalmáért nem tudunk felelősséget vállalni. Törekszünk pontos és hiteles információkat a vevő rendelkezésére bocsájtani, de nem tudjuk garantálni az információk valóságtartalmát.

Házhozszállítás:

  A házhozszállítást az Express One Hungary Kft végzi.
  A csomag állapotát online nyomon követheti a http://expressone.hu/ oldalon.
  Minden más elérhetőséget egy e-mailben kap meg az ön csomagjára vonatkozóan (szállítás napja, időpontja, fizetendő összeg stb.)

  Magyarország területén érvényes szállítási díjak:

          Bankkártyás fizetés esetén a szállítás országosan: 1590Ft
          Előreutalásos fizetés esetén a szállítás országosan: 1590Ft
          Utánvétes fizetés esetén a szállítás országosan: 1990Ft
  A megrendeléseket minden héten, a keddi napon összegezzük, zárjuk. Az adott héten a keddi nap 13:00-ig beérkezett megrendeléseket ugyanazon hét csütörtöki napján szállítjuk. A kedd 13:00 után beérkezett megrendeléseket a következő hét kedd  13:00-ig beérkezett megrendelésekkel együtt a rákövetkező hét csütörtöki napján szállítjuk. Kérésére a hét más napjain is lehetséges a szállítás, de az egyéb napokra, illetve konkrét időpontra kért kiszállítás esetén felárat számolunk fel, melynek összege 1000 Ft./ csomag.

 Fizetési feltételek:   
    -Utánvételes fizetés: kiszállításkor a futárnak készpénzben fizetendő az áru ellenértéke, a készpénzfizetési számlát a    
     csomag tartalmazza.

    -Bankkártyás fizetés: a fizetést követően, a heti szállítási rend szerinti legközelebbi szállítási napon indítjuk útnak a csomagot.
    -Átutalás előre: megrendelést követően kiállítjuk az átutalásos számlát. A fizetendő összeg bankszámlánkra történő megérkezését követően haladéktalanul
     intézkedünk a termékek kiszállításáról, a számla eredeti példányát a csomag fogja tartalmazni.
    -Átutalás leszerződött partnereknek: a megrendelést követően haladéktalanul intézkedünk a termékek kiszállításról, a
     számlát a csomag tartalmazza, vagy postai úton juttatjuk el a megrendelőhöz.
         Ez a fizetési mód nem automatikus, azon - már meglévő - céges partnereink vehetik igénybe, akikkel cégünk erről
         külön megállapodott és a tillandsia.hu webshop regisztrált ügyfelei, valamint nincs lejárt számlatartozásuk.
    Késedelmes fizetés esetén a törvényben előírt mértékű késedelmi kamatot számítjuk fel.


Szavatosság:

  A szavatossági jelzés termékenként a csomagoláson van feltüntetve. Az árukat minden esetben a szabványok, valamint a hazai forgalmazási előírásoknak megfelelő minőségben szállítjuk. Terméktájékoztatóink csupán általános útmutatásokat tartalmaznak. Garanciát termékeink megfelelő szintű minőségének állandóságáért tudunk vállalni. A marczika.com által forgalmazott termékekre a Polgári törvénykönyv szavatossági, valamint a 151/2003.(IX. 22.) kormányrendelet jótállási szabályai, ezen túlmenően pedig a gyártók által vállalt jótállási feltételek vonatkoznak. A szavatossági, jótállási igény érvényesítésének helye a jótállási jegyen feltüntetett forgalmazó vagy szakszerviz.


Személyes adatok védelme:

  A regisztrációval rendelkezésünkre bocsátott adatokat tároljuk és szigorúan bizalmasan kezeljük. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább, nem tesszük hozzá férhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a postai vagy futárszolgálat részére a házhozszállításhoz szükséges adatok.)


Vásárlói tájékoztató - Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

  Felek elnevezése a jelen Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban ÁSZF):
Szolgáltató:
  Cégnév: Marczika Kertészeti és Kereskedelmi Kft.
  Cégképviselő: Marczika Ferencné
  Cégjegyzékszám: Pest Megyei Bíróság, 13-09-099915
  Adószám: 13324711-2-13
  Bankszámlaszám HUF: CIB Bank 10700574-68549639-51100005  / Bankszámlaszám EUR: CIB Bank 10700574-68549639-50000005
  Székhely: H-2030 ÉRD, Napvirág u. 4.-2.
  web: www.tillandsia.hu
  e-mail: andras@marczika.hu
  TEL/FAX: +36 23 375 094
Vevő:
A tillandsia.hu webáruházban érvényes regisztrációval rendlekező természetes, vagy jogi személyek, és a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyok.

 
1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, FELTÉTELEK:
1.1 Szolgáltatótol történő vásárlás kizárólag telefonon, faxon, e-mailen vagy Interneten -webáruházon keresztül- történik
1.2 A Szolgáltatótol történő vásárlás feltétele a Vevő érvényes regisztrációja. A regisztrációval a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy a jelen ÁSZF-t ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja.
1.3 A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően a „Rendelés elküldése" ikonra kattintással jön létre. A felek között ily módon - magyar nyelven - létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amit digitális formában tárolunk és archiválunk.
A vásárló bejelentkezés után Megrendelések menüpont alatt tekintheti meg korábbi rendeléseit.

2. REGISZTRÁCIÓ
2.1 Amennyiben a Vevő még nincs regisztrálva a tillandsia.hu webáruházban, a vásárlást megelőzően pontos adatok megadásával regisztrálnia kell.

2.2 Bármelyik jelentkezési lapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.


3. A FORGALMAZOTT TERMÉKEK
3.1 Az eladásra felkínált áruk jellemzőit a konkrét árucikk mellett, internetes vásárlás esetén az árucikk információs oldaláról tudhatja meg részletesen.
A mindenkori vételár, vagyis az áruért a fogyasztói forgalomban fizetendő bruttó eladási ár, mely magában foglalja az általános forgalmi adó és az árut terhelő más adók összegét is.


4. SZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
4.1 A jótállás időtartama általában egy év, mely az áru Vevőnek történő átadásával kezdődik. A jótállási igény jótállási jeggyel érvényesíthető, mely az áruval együtt kerül átadásra a Vevő számára. A Vevő a kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül érvényesítheti. A kijavítás során csak új alkatrész kerülhet beépítésre. A jótállás időtartama a javítás időtartamával meghosszabbodik. A jótállás további szabályait az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. Rendelet tartalmazza.
4.2. Az Eladó az általa eladott áruk minőségéért hibás teljesítés esetén a Polgári Törvénykönyvben meghatározott szavatossággal felel, melynek legfontosabb szabályai az alábbiak:
Az eladó hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Az ellenkező esetben annak bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba a teljesítés időpontjában már megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.
Hibás teljesítés esetén a jogosult elsődlegesen - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha a Vevőnek sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, kicserélést nem vállalja, a Vevő - választása szerint - megfelelő árleszállítást kérhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vevő a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. A Vevő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait. Ha a Vevő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje tartós használatra rendelt dolog esetében három év.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót (kötelezettet) terhelik.
4.3. A vevő a kifogásait az Eladó székhelyén érvényesítheti:
Címe: H-2030 ÉRD, Napvirág u. 4.-2.

5.RENDELÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
5.1 A Vevő a konkrét termék kiválasztásával adja meg a rendelését. A rendelés kiadásakor a szállítással kapcsolatos lehetőségeket is meg kell választani.
5.2 Az Eladó a rendelést legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. A visszaigazolással jön létre a szerződés. A visszaigazolás 48 órán túli elmaradása esetén a Vevő vételi ajánlati kötöttsége automatikusan megszűnik.
5.3 A Vevő köteles a kiszállítás/átvétel időpontjában a szállítási kiszerelést (bontatlan gyári csomagolás, jótállási jegy megléte) tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt (számla, szállítólevél) aláírni. Ezt követően mennyiségre vonatkozó reklamációkat az Eladó nem fogad el.
5.4 Amennyiben az Eladó az árut a létrejött szerződés rendelkezései szerint kiszállítja, a kiszállítást megelőzően értesítést küld a Vevőnek a konkrét kézbesítés időpontjáról, a megrendelésben megadott elérhetőségeken. A Vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa, vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.
5.5 Amennyiben az áru kiszállítás során a kézbesítés sikertelen, ennek tényéről az Eladó értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz az áru kiszállítására. A Vevőnek felróható sikertelen kiszállítás költségét a Vevő tartozik viselni.


6. A SZÁLLÍTÁS MÓDJA ÉS KÖLTSÉGEI
Az áruházakban nem csak házhozszállítással vásárolhat. Ha házhoz szállítást kér, azt futárszolgálat végzi.
Ennek költségei országosan:

Országosan, bankkártyás fizetés esetén: 1590Ft
Országosan, átutalásos fizetés esetén: 1590Ft
Országosan, utánvétes fizetés esetén: 1990Ft

A szállítás ingyenes, ha a vásárlás értéke meghaladja a 20.000Ft - ot!


7. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
7.1 A vásárló, az áru átvételét követő 8 munkanapon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban és bontatlan csomagolásban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. Cégünk kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.
A Vevő kérésére biztosítjuk futárszolgálatunk által nyújtott kedvezményes visszaszállítást, de ez esetben is Vevő viseli a költségeket!
7.2 Az Eladó elállás esetén a vásárló által kifizetett összeget 30 napon belül tartozik visszafizetni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
7.3 A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (például: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver, stb.) példányaira vonatkozóan, ha a termék eredeti csomagolását felbontotta.


8. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA
8.1 A Szolgáltatótól interneten történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
8.2. A Marczika Kertészeti és Kereskedelmi Kft. semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglalt körülményekért, tényekért, bármilyen okból is jelentkeznek, ill. következtek azok be:
* az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a Szolgáltatótól származó bármilyen adat;
* bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a marczika.com Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;
* bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;
* bármilyen adatvesztés;
* bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működése;
* bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei a szolgáltató hálózatban.


9. SZEMÉLYES ADATOK
9.1 A Vevő személyes adatainak felhasználása/adatkezelése az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A Vevő mindenkor jogosult az adatkezelést letiltani.
9.2 Szolgáltató a Vevő adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra - a Vevő kifejezett hozzájárulása hiányában - nem jogosult.
9.3 A Vevő kifejezett tiltó rendelkezése hiányában Szolgáltatónak megengedett a regisztrációnál megadott postai címen ill. e-mail címen a tájékoztatás küldése akcióiról és újdonságairól.
A jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint a Felek jogviszonyára a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törtvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Korm. Rendelet, valamint a mindenkori Fogyasztóvédelmi rendelkezések az irányadóak.
Panaszával fordulhat

NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége
1052 Budapest, Városház u. 7.
1364 Budapest, Pf. 144.
Telefonszám: +36 1 328 0185
Telefax: +36 1 411 0116
E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Fogyasztókapcsolati Iroda
1088 Budapest, József krt. 6.
Telefonszám: + 36 1 459 4999, +36 1 459 4836, +36 1 459 4833, +36 1 459 4832

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99
Postacím: 1253 Bp. Pf.10.
Központi telefonszám:(488-2000)
zöldszám: 06-80-46-46-46
e-mail: ugyfelszolgalat@bkik.hu

10. PANASZKEZELÉSI ELJÁRÁS
A Marczika Kft. tájékoztatja a vásárlót, hogy panaszát írásban a Marczika Kft. részére postai úton vagy elektronikus levélben teheti. A vásárló írásban rögzített panaszát a Marczika Kft. a beérkezést követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni. Amennyiben a Marczika Kft. a panaszt elutasítja, ezen álláspontját a vásárló részére indokolni köteles.
A Marczika Kft. felhívja a vásárló figyelmét, hogy a közte és a Marczika Kft. között, termék minőséggel, szolgáltatás minőséggel, a felek között létrejövő szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (Fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése és/vagy e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a vásárlói jogok egyszerű és  hatékony érvényesítésének érdekében a vásárló békéltető testülethez fordulhat. A Marczika Kft. tájékoztatja a vásárlót, hogy a székhelye szerint illetékes békéltető testület a Pesti Megyei Békéltető Testület (székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61., II. emelet 240.). A Marczika Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A vásárló ezen kívül jogosult Fogyasztói jogvita esetében online vitarendezési fórumon keresztül eljárást kezdeményezni az alábbi linken:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show  HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU" HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"& HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"lng=HU" HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"& HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU" HYPERLINK   "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show   HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"& HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"lng=HU" HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU"lng=HU

A Marczika Kft. a vásárló által tett nyilatkozatról jegyzőkönyvet vesz fel. A Jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a vásárló nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a Jegyzőkönyvben rögzített adatainak a vonatkozó 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,

  • a vásárló és a Marczika Kft. közötti Szerződés keretében eladott termék megnevezését és vételárát,
  • a  Szerződés Marczika Kft. általi teljesítésének időpontját,
  • a probléma/hiba/panasz bejelentésének időpontját és a probléma/hiba/panasz leírását,
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján a vásárló által érvényesíteni kívánt jogot.

A vásárló tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Marczika Kft. a panaszt annak bejelentését követő 48 órán belül vizsgálja ki (mely 48 óra időbe csak munkanapok órái számíthatóak bele) és a vásárlót a vizsgálat eredményéről e-mailben értesíti. Amennyiben a Marczika Kft. a szavatossági és/vagy jótállási kötelezettségének a vásárló által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a vásárló részére megadja. A Marczika Kft. a felvett Jegyzőkönyvet három évig megőrzi és a Jegyzőkönyv másolatát a vásárló rendelkezésére bocsátja.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK
Jelen Á.SZ.F.-re és annak értelmezésére a magyar jog és a magyar nyelv értelmezési szabályai az irányadóak. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. és más hatályos jogszabályok az irányadóak.